niedziela, 30 sierpnia 2015

Czytelnicze podsumowanie wakacji

Cześć!
Każdy chciałby przedłużyć wakacje, nawet nauczycielki niepokojące się na samą myśl o kolejnym roku nieustannego uciszania i poprawiania dzieci. Niestety to niemożliwie i trzeba pogodzić się z tym, że już za kilka dni będziemy musieli wrócić do szkoły. Ja korzystając z ostatnich chwil wolnego przygotowałam dla was Czytelnicze podsumowanie wakacji. Oto mój stosik ( w prawdzie jestem dopiero na początku "Szklanego Tronu", ale planuje dokończyć go przez te niecałe 2 dni lenistwa, które mi pozostały) :

Oprócz książek papierowych przeczytałam jeszcze 5 części "Pretty Little Liars" w formie ebooka na moim tablecie ;).

Łączna ilość stron: 6194

Teraz właściwie wypadało by wybrać książkę, która najbardziej mi się podobała, ale przez te wakacje przeczytałam tak wiele znakomitych pozycji, że nie jestem w stanie wybrać jednej. Za to bez wątpienia wiem, który tytuł zasługuje na to aby nazywać go najgorszym. Jest to "Crescendo" Bekki Fitzpatrick.

Z pośród książek, które znalazły się na zdjęciu udało mi się zrecenzować 6 pozycji. To raczej nie dużo, biorąc pod uwagę to, że wszystkich książek jest 17. Także z powodu sporej ilości tomów do zrecenzowania i tego, że chciałabym Wam wynagrodzić te ostanie 2 tygodnie mniejszej aktywności  w komentarzach oraz na Waszych blogach z mojej strony (to przez zagraniczny wyjazd) mam dla Was propozycję. Czy chcielibyście, żeby we wrześniu recenzje pojawiały się 2 razy w tygodniu ? Niestety będzie wiązało się to z ograniczeniem, że tagi nie będą pojawiały się raz na tydzień tylko raz na 2 tygodnie (chyba, że uda mi się robić je częściej). Odpowiadajcie w komentarzach ;).


24 komentarze:

  1. Ile Ty masz świetnych książek :((
    Na prawdę świetny wynik! A z tymi postami to dobry pomysł ;) Sama muszę zminić grafik :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Myślę, że tak będzie lepiej niż gdybym przez cały czas dodawała po 1 recenzji tygodniowo, bo z tak sporą ilością książek do zrecenzowania trudno byłoby mi wyjść na prostą.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ile Ci się książek nazbierało :O O kurczaki, też chcę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałabym więcej gdyby nie drobne kryzysy czytelnicze i lipcowy wyjazd, na którym nie za bardzo miałam możliwość czytać ;)

      Usuń
  3. No, no! Bardzo ładny stosik ;)
    Na Twój komentarz na moim blogu już odpowiedziałam. Mam nadzieję, że zajrzysz ;)
    Co do książek... Planuję przeczytać "Szklany tron" i "Delirium", bo mam wrażenie, że tylko ja tego jeszcze nie czytałam... :D

    Pozdrawiam,
    http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam :). Dzięki za odpowiedź :*.
      Ja teoretycznie też jeszcze nie przeczytałam "Szklanego tronu", więc nie jesteś osamotniona :").
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jaki cudny wynik!! Zazdroszczę :*
    Uwielbiam Czerwona królową, Szeptem, Mechaniczna księżniczkę, Szklany tron no i Harry <3
    Jak jak na razie przeczytałam tylko dwa tomy PLL i przyznaję się bez bicia ze ilość części w tej serii lekko mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej szybko się je czyta, gdyby nie to, to nie wiem jak przebrnęłabym przez tyle części ;)

      Usuń
  5. I jak wrażenia po "Akademii wampirów"? To chyba jedyna książka (no, i "Delirium", ale zapomniałam je prawie, tak dawno czytalam), którą mamy wspólną.
    Pozdraiwam,
    nieuleczalnyksiazkoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akademia jest cudowna! Uwielbiam Rose i Dimitra <3. Nie mogę doczekać się kolejnych części ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Gratuluję tak świetnego wyniku :D
    A z recenzjami 2 razy w tygodniu to jestem za. Pozdrawiam

    http://asik-recenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący stosik, wszystkie książki są albo absolutnie świetne albo tymi, które chcę przeczytać! "Szklany tron" uwielbiam, czytałam już prequel oraz drugi tom i z niecierpliwością wyczekuję trzeciego oraz czwartego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wytrwałości! Często żałuję, że musimy tyle czekać na książki, które zostały już wydane w USA :(

      Usuń
  8. Ojej... tyle wspaniałych książek przeczytałaś! Cóż... "Czerwoną królową" mam dopiero w palnie, jak i "Szklany tron" ,który czeka na półce :) Ojć... zabolało, że Crescendo twoim zdaniem było najgorsze, ale rozumiem :D
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten ból, kiedy nie możesz spędzić całego dnia oglądając seriale ;-;. Chlip ;-;.
    O matko, jakie gigantyczne stosiko :D! Gratuluję takiego wyniku ^^.
    Harry'ego też czytałam w tym miesiącu, zresztą widziałaś ;).
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też o będzie bardzo brakować tego luzu i spania do 12 :"(. Pocieszające jest, że za 10 miesięcy znów będziemy mogli robić co chcemy bez żadnych przeszkód :)

      Usuń
  10. Łał, tyle przeczytanych książek... Zawiesiłam się... Okej, dobra, już wyszłam z szoku. Najszczersze gratulacje! Ja takiego wyniku to przez całe wakacje nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :D Oby tak dalej (choć pewnie będzie mniej czasu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że we wrześniu uda mi się przeczytać chociaż 4 książki. Zobaczymy ;).

      Usuń
  12. O kurczę, ale tego dużo! Ja w sierpniu przeczytałam jedynie 4 książki, haha.

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój wynik przez całe wakacje, dlatego tyle się tego nazbierało ;)

      Usuń