sobota, 8 sierpnia 2015

Polscy Booktuberzy Tag

Cześć!
Dziś zapraszam Was na Polscy Booktuberzy Tag, który bardzo przypadł mi do gustu.

1. Anita z Book Reviews – Książka, która rozpiernicza system
"Szukając Alaski" J. Greena - to moja ulubiona książka tego autora. Ubóstwiam Alaskę i jej przyjaciół. Cała historia jest genialna i pozostanie w moim sercu na długo.

2. Martha Oakiss z Secret Books – Książka, w której autor wykazał się wielką kreatywnością i wszystko dopracował.
Ostatnio naprawdę często mówię o "Delirium" Lauren Oliver i tu też o nim wspomnę. Autorka miała oryginalny pomysł na świat i dopracowała swoje dzieło co do ostatniej strony.

3. Więcej Książków – najbardziej urocza książka.
Najbardziej uroczą książką jest "Malutka Czarownica" Otfrieda Preusslera, którą czytałam w dzieciństwie i prawie nic z niej nie pamiętam poza tym, że ów czarownica miała kotka, więc jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś o tej książce to odsyłam tu. Okładka jest cudna.
4. Wielki Buk – książka, o której później zmieniłam zdanie.
Było to "Szeptem" Bekki Fitzpatrick. Podczas czytania ta książka mi się niezwykle podobała, ale po przeczytaniu jej diametralnie zmieniłam o niej zdanie.

5. Herbatka z książką – książka, przy której najlepiej pije się herbatę.
Hmmm z uwagi na to, że jest lato aktualnie nie piję herbaty czytając. Ostatni raz zrobiłam to podczas czytania "Mechanicznego Księcia" i nawet trochę wylałam na koc ;).

6. Moje Spojrzenie na kulturę – ulubiona krótka książka.
269- stronicową "Tańczącą" Sarah Rubin czytałam kilka lat temu i miło ją wspominam (chociaż sądzę, że aktualnie, aż tak nie przypadła by mi do gustu). 

7. Caroline in the Bookland – książka, o której powinni się dowiedzieć wszyscy.
Z uwagi na to, że niedawno miała miejsce premiera ekranizacji "Papierowych miast" sądzę, że wszyscy powinni nie tylko obejrzeć, ale i przeczytać "Papierowe Miasta". 
 
8. Catherine van der Morgan – książka, która rozwija się z czasem.
"Miasto kości" jest idealnym przykładem takiej książki. Na początku zostajemy wprowadzeni w świat Nocnych Łowców. Dopiero później akcja się rozkręca i kończy ekscytującym zakończeniem.

9. Esa Czyta – ulubiony klasyk.
Nie czytam klasyków, więc nie mogę odpowiedzieć na to pytanie.

10. To Warto Czytać – książka, którą ci zaspoilerowano.
"Kosogłos", "Wierna", "Gwiazd Naszych Wina", "Miasto niebiańskiego ognia", "Mechaniczny książę", "Mechaniczna księżniczka", "Szukając Alaski". Łatwiej zapytać jakiej książki mi nie zaspoilerowano :').

 11. Abigail Jaliette – książka, którą możesz czytać w kółko i ci się nie znudzi.
Na razie nie czytałam żadnej książki wielokrotnie, ale planuję odświeżyć sobie "Igrzyska Śmierci". I uważam, że to będzie lektura, którą przeczytam jeszcze wiele razy.

Zachęcam Was do zrobienia tego tego tagu, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście. To świetna zabawa :). 
   

 

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny Tag, być może kiedyś sama go zrobię ;)
    No to widocznie będę musiała przeczytać "Papierowe miasta"
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam Ci "Papierowe Miasta". Znam sporo osób, mówią, że to najlepsza książka Greena. W każdym razie przyjemnie się ją czyta :)

      Usuń
  2. Ja też uważam, że Papierowe miasta każdy powinien przeczytać i zgadzam się, co do Miasta kości. Mam nadzieję, że w Mieście popiołów akcja będzie pędzić z prędkością światła :)
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie pamiętam jak szybko toczyła się akcja w mieście popiołów, ale zapewniam Cię, że dowiesz się tam kilu zaskakujących rzeczy i nie pożałujesz, że przeczytałaś tę książkę <3

      Usuń
  3. Mój tag nawet tutaj ;) Zgadzam się z Szukając Alaski- najlepsza książka Greena. Papierowe miasta u mnie na II miejscu. A Miasto Kości uwielbiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń