czwartek, 13 sierpnia 2015

My Little Pony Tag

Hej!



Dziś mam dla Was My Little Pony Tag. Za możliwość wykonania tego tagu dziękuję http://dobraksiazka1.blogspot.com/ i zachęcam do odwiedzenia tego bloga.
 Zaczynajmy!

Apple Jack- Książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne.
Sinclairowie z "Byliśmy Łgarzami" utrzymują bardzo silne więzi rodzinne. Nigdy się nie kłócą, nie rozwodzą, nie spierają, nie obmawiają. Zaraz, zaraz, a może właśnie teraz Was okłamuję ? Przekonajcie się sami.
Pinkie Pie- najzabawniejsza książka, jaką spotkałeś w swojej "czytelniczej karierze".
Myślę, że na ten tytuł zasługuję cała seria "Dary Anioła" C. Clare. Podczas czytania nie mogłam przestać się śmiać, bo co rusz jakiś bohater mnie rozbawiał.
Rarity- Książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wielu adoratorów.
Nie mogę nie wspomnieć tu o Rose z "Akademii Wampirów. Ta dziewczyna potrafiła zawalczyć o swoje, a także przyciągała uwagę wszystkich chłopców z Akademii Świętego Władimira łącznie z jej trenerem Dimitrem.
 Fluttershy- Wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni.
Mam wrażenie, że na prawdę mało osób słyszało o "Love, Rosie" znanej także jako "Na końcu tęczy" C. Ahern. Prawie zawsze, gdy pytam kogoś o tę książkę ta osoba odpowiada mi, że nie słyszała o niej zbyt wiele.

Twilight Sparkle- Książka z postacią, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką.
Myślę, że bez problemu dogadałabym się z Tessą z "Diabelskich Maszyn". Miała bardzo fajny charakter i tak jak ja uwielbiała czytać oraz kochała Willa i Jema.
Spike- Książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.
Niestety, ale w pewnym sensie Quentin z "Papierowych Miast" był nieszczęśliwie zakochany. To samo można powiedzieć o Milesie z "Szukając Alaski". Nie chcę nikogo zaspoilerować, więc na tym zakończę swoją wypowiedź.

Rainbow Dash- Książka, do której masz największy sentyment.
Mam ogromny sentyment do "Wielkiej księgi przygód" Martynki, a także innych książek z tej serii. Czytałam je w dzieciństwie. Praktycznie każdą część znałam na pamięć i byłam nią oczarowana.

Taguję :
http://zatracona-w-innych-swiatach.blogspot.com/
http://cityofdreamingbooks.blogspot.com/
I każdego kto ma ochotę zrobić ten tag ;).

21 komentarzy:

  1. "Dary Anioła" czekają u mnie na półce :).
    Hm, "Love, Rosie" ostatnio stało się raczej dosyć popularne, choć osobiście jeszcze nie czytałam ;).
    Martynki również pochłaniałam w dużych ilościach w podstawówce :D.
    Bardzo dziękuję za nominację, chętnie zrobię w wolnej chwili :).
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zabierz się za "Dary Anioła". Gwarantuję Ci, że nie zmarnujesz nawet minuty czytając tę serię :).

      Usuń
  2. Zgadzam się z Tobą, jeżeli chodzi o "Love, Rosie", uwielbiam <3.
    Ten tag jest świetny
    Pozdrawiam :*
    Ps. Apropos nominowałam Cię do Tagu: czytelnicze nawyki, info na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację :). Z pewnością ten tag pojawi się wkrótce na moim blogu.

      Usuń
  3. Hej :)
    Dziękuję za zrobienie tego Tagu!!
    Z Twoich odpowiedzi znam prawie wszystkie książki i ze wszystkimi się zgadzam :)
    Jestem bardzo ciekawa książki Byliśmy lgarzami , mogłabyś mi powiedziec czy jest warta czytania ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest zdecydowanie warta przeczytania. Nie mogę Ci za wiele zdradzić bez spoilerow, ale powiem, że zakończenie jest naprawdę zaskakujące i długo nie mogłam się po nim pozbierać. Książkę czyta się szybko, bo ma zaledwie 247 stron, ale nie jest to typowa lekka lektura. Sama musisz się przekonać ;).
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy TAG . Może go zrobię u siebie...kiedyś :) . Czytałam "Papierowe miasta" i całkowicie się z tobą zgadzam co do Quentina.Przez całą książkę było mi go szkoda :( .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :(. Przeczuwałam, że takie zakończenie może nastąpić, bo Green nie lubi "Happy End'ów" :(.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy tag!
    Chciałabym przeczytać "Papierowe miasta", bo książka już od dłuższego czasu mnie intryguje :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bierz się za czytanie ;). Nie pożałujesz.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Kocham "Dary Anioła" oraz "Diabelskie Maszyny", ktore pojawiły się w tagu :) Zawsze chciałam przeczytać coś od Greena, oprócz GNW, które już znam i myślę, że najprędzej zabiorę się za "Papierowe miasta" :)
    Nominowałam Cię do LBA ;)
    http://w-krolestwie-slow.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-5-6.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*, na pewno zrobię je w wolnej chwili ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Świetnie piszesz :* Jace z książek pani Clare doprowadza czasami do łez, po prostu kocham tę autorkę za humor, który zawarła w tych powieściach, kocham <3 A niestety "Szukając Alaski" ktoś mi zaspoilerował, więc wiem o co Ci chodzi z nieszczęśliwie zakochanym Milesem...
    Pozdrawiam i zapraszam na pattbooks.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :*.
      Ja też zostałam zaspoilerowana przed przeczytaniem "Szukając Alaski", ale to nie popsuło mi przyjemości z czytania tej znakomitej książki, więc może i Ty spróbujesz po nią sięgnąć ?
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Kocham My Little Pony <3 Piątka! Też dałam Rose przy Rarity :3
    Pozdrawiam
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zostałam nominowana do tego tagu :D Z najzabawniejszą książką w zupełności się z tobą zgadzam, aahhh ten Jace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jace bije wszystko na głowę :'). Słyszałaś, że Julian z "Mrocznych Sztuczek" ma być jeszcze wspanialszy od Willa i Jace'a ?

      Usuń
  10. Powiem Ci, że uwielbiam Sinclairów i doceniam pomysł autorki na tak fajną książkę ;) Kłamię, czy mówię prawdę?
    Uroczy tag, moja córka kocha kucyki ;)
    Pozdrawiam
    www.lustrorzeczywistosci.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że prawdę ;). A może nie ?
      Serdecznie pozdrawiam :*

      Usuń
  11. 44 year-old Sales Representative Alic Chewter, hailing from Beamsville enjoys watching movies like The Golden Cage and Hunting. Took a trip to Historic Area of Willemstad and drives a Ram Van 3500. mozna sprobowac tego

    OdpowiedzUsuń