wtorek, 1 września 2015

7 deadly sins book tag

Cześć!
Jak Wam minął pierwszy dzień szkoły? Stresowaliście się? Ja, tak ponieważ dopiero co zmieniłam szkołę. Mam nadzieję, że macie fajne klasy :). Przejźdźmy do postu - dzisiaj zapraszam Was na 7 deadly sins book tag, do którego nikt mnie właściwie nie otagował, ale i tak go robię:').
Zaczynamy!


1. Chciwość- najtańsza i najdroższa książka na Twojej półce?
Do najtańszych książek na mojej półce należy "Jennifer, Liam i Josh", czyli nieautoryzowana biografia aktorów grających głównych bohaterów w ekranizacji Igrzysk, którą upolowałam za ok. 5,50 zł na stronie jakiejś księgarni internetowej oraz cała seria "Akademia Wampirów", którą kupiłam na stronie wydawnictwa Nasza Księgarnia za jedyne 60 zł. Zaś najdroższą książką na mojej półce jest "Since you've been gone", która kosztowała 45,99 zł.

 2. Gniew- autor którego kochasz, ale również i nienawidzisz z całego serca?
John Green. Kocham tego autora za wspaniałe historie i wspaniałych bohaterów, ale nienawidzę za to, że w jego książkach nigdy nie ma Happy Endu. No bo po co? Lepiej zrujnować psychicznie czytelnika :'). No cóż takie jest życie. Nie wszystko dobrze się kończy.

 3. Obżarstwo- jaką książkę możesz pożerać ciągle bez wstydu?
Jak już mówiłam, nie czytałam jeszcze żadnej książki wielokrotnie, ale zamierzam ponownie przeczytać "Igrzyska Śmierci" w najbliższym czasie.

  4. Lenistwo- czytanie jakiej książki zaniedbałaś przez swoje lenistwo? 
Przez lenistwo zaniedbałam czytanie "Opowiadań Delirium" i "Mrocznych umysłów", ale zamierzam niedługo do nich powrócić i je dokończyć.

 5. Pycha- o jakiej książce mówisz najwięcej, kiedy chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik?
Nie przechwalam się, że czytam książki żeby wyjść na inteligentną czy błyskotliwą. Mówię ludziom o książkach, które mi się podobają, nawet jeśli są dziecinne lub nie cieszą się dobrą opinią.

 6. Nieczystość- jakie cechy uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera bądź bohaterki?
Pewność siebie, zadziorność, dowcipność, sarkastyczność i zaradność - tyle wystarczy, żeby zostać moim książkowym mężem <3.

7. Zazdrość- jakie książki najbardziej chciałabyś dostać jako prezent?

 Aktualnie nie pogardziłabym trylogią "Dotyk Julii", dalszymi tomami "Szklanego Tronu" oraz serią "The Lying Game", o której ostatnio słyszałam dobre opinie.

Taguję:
Przede wszystkim każdego kto ma ochotę zrobić ten tag oraz:
http://ksiazki-moim-oddechem.blogspot.com
http://cynamonkatiebooks.blogspot.com
http://dobraksiazka1.blogspot.com/

18 komentarzy:

  1. Świetny TAG! Myślę, że miałabym porblem z odpowiedzią na większość pytań...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, widziałam już gdzieś ten tag i uważam, że jest bardzo uroczy. Nie wiem czy potrafiłabym odpowiedzieć na wszystkie pytania.

    Pozdrawiam,
    Po Książkach Mam Kaca

    OdpowiedzUsuń
  3. Też udało mi się kupić całą Akademię Wampirów na nk.com.pl w podobnej cenie :) "Dotyk Julii'' to jedna z moich ulubionych serii, po prostu kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie muszę się wreszcie za nią zabrać :)

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę ten tag. Jest bardzo ciekawy :)
    Też mam zamiar przeczytać ponownie "Igrzyska śmierci" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominacje :*
    Tak zdecydowanie kocham i jednocześnie nie nawidze Greena!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację :*
    Odpowiedź na 6 najlepsza xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nominację :) Na pewno zrobię ten TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie w książkach Greena nigdy nie ma happy endu. Dobra uwaga:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag, a serię The Lying Game z całego serca ci polecam, świetnie spędzisz przy niej czas, aktualnie skończyłam drugi tom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez przypadek właśnie kupiłam 2 tom nie czytając pierwszego :").

      Usuń