poniedziałek, 13 lipca 2015

4."Byliśmy Łgarzami" E.Lockhart

Hejka!
Jak Wam mijają wakacje? Ile książek już przeczytaliście podczas tych 3 tygodni wolnego? Ja całkiem sporo i mam mnóstwo recenzji do przygotowania, ale chciałabym żeby w najbliższym czasie na blogu pojawiło się u mnie również kilka tagów. Mam nadzieję, że wszystko się uda. Trzymajcie za mnie kciuki ;), a teraz przejdźmy do recenzji.



Tytuł: "Byliśmy łgarzami"
Oryginalny tytuł: "We were liars"
Autor: E.Lockhart
Seria: ----
Liczba stron : 247
Wydawnictwo: WAB/ Grupa Wydawnicza Foksal

 "Milczenie to warstwa ochronna, zabezpieczająca przed cierpieniem"

Każdy członek Sinclairów żyje w luksusie, odnosi sukcesy, ma szczęśliwe życie, kochającego współmałżonka, jest wzorowym obywatelem i oczywiście nigdy się nie myli. Tak przynajmniej wszystkim dookoła się wydaje. Prawda jest taka, że każdy z tej rodziny jest urodzonym kłamcą, ale tylko trójka młodych Sinclairów i jeden przyjaciel rodziny tworzą grupę zwaną Łgarzami . Lato cała rodzina spędza razem na prywatnej wyspie u wybrzeży stanu Massachusetts. I to wszystko co musicie wiedzieć aby przeczytać tę książkę.

 "Nie akceptuj zła, które możesz zmienić."

Podczas czytania bardzo przypadł mi do gustu styl pisania autorki. Pisała krótkimi, zwięzłymi zdaniami, które często 
były 
pisane 
w ten
sposób
co było dla mnie miłą odmianą. Moje serce skradły również wstawki na początkach rozdziałów zaczynające się od " Dawno, dawno temu...". Były pomysłowe i ciekawiły czytelnika. Co do samej historii to muszę powiedzieć, że mi się spodobała nie chcę zdradzać za wiele, ale powiem, że zakończenie zaskoczyło mnie do tego stopnia, że miałam wątpliwości do tego czy dobrze zrozumiałam tekst. Podsumowując polecam tę książkę. Głównie młodzieży, ale także dorosłym chcącym poznać tajemnicę Sinclairów.Zadam Wam teraz tylko jedno pytanie skąd wiecie, że nie kłamałam podczas pisania tego wszystkiego? Skąd wiecie, że ja również nie jestem zwyczajnym łgarzem i nie zmyśliłam treści całej tej recenzji? Pozostaje Wam tylko przeczytać książkę i zobaczyć co jest prawdą, a co kłamstwem.
Ocena 7/10 

2 komentarze:

  1. Hej, póki co udało mi się przeczytać chyba 6 książek, a Byliśmy Łgarzami są jedną z pozycji, które mam zamiar przeczytać w te wakacje. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Od początku wakacji przeczytałam chyba jakieś dziesięć książek. Chętnie zapoznałabym się z "Byliśmy Łgarzami" :-)

    OdpowiedzUsuń